Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking

Kako inovativnost in kreativnost kapitalizirati? Kako dvigniti inovativni in ustvarjalni IQ?

Inovativnost in kreativnost pomenita podjetniško pismenost 21. stoletja. Z njima močno vplivamo na dolgoročno stabilnost in ustvarjano delovno klimo ter gradimo navdihujočo kulturo podjetja oz. organizacije.

Z njuno pomočjo je mogoče najti odgovore na vprašanja:

  • Kako povečati prodajo?
  • Kako prepričati in navduševati zaposlene in kupce?
  • Kako dosegati poslovni uspeh?
  • Kako uspešneje in z manj stroški komunicirati s trgom?
  • Kako polepšati vsakršno obliko življenja?
  • Kako v nekaj korakih ugotoviti, da so v bistvu vsi kreativni, a tega enostavno ne znamo opaziti?!

TERMIN: 16. 4. 2024 (od 9:00 do 14:00)

Kreativnost je osebni kapital, je nadgradnja znanja in veščin, je višji nivo osebne in podjetniške inteligence. Znanja in veščine, ki so že rutina, ne prinesejo vedno želenega napredka. Korak več od že doseženega so novi pogledi na obstoječe, so nove rešitve, nove uporabe, nove vrednosti, nove izkušnje …

Inovativnost je podjetniški kapital. Več zamisli s strani sodelavcev pomeni večje intelektualno bogastvo ob nič dodatno nastalih stroških. Izmenjava idej med ljudmi je valilnica novih zamisli in rešitev. Kroženje idej vliva optimizem, vliva zavedanje, da je mogoče izdelke, storitve, dejanja, komunikacijo, stvaritve, … izboljševati, predrugačiti, prenoviti ali narediti na povsem nov način.

Design Thinking je metoda, je način razmišljanja in je pot. Pomeni sodoben pogled na inoviranje, razvoj storitev, izdelkov in predstavlja prednost pred konkurenco. Temelji na kreativnosti in preudarnosti. Poudarek je na spreminjanju in nadgradnji uporabniške izkušnje. Z njo ustvarjamo nove vrednosti za uporabnika. Ker prenekateri izdelki in storitve nastajajo na podlagi nepreverjenih predpostavk, je Design Thinking pristop še toliko bolj pomemben, da se k inoviranju pristopi s pomočjo preverjanja in da se deluje hitro in učinkovito saj je napredek iz dneva v dan večji in konkurenca vse silovitejša.

Ustvarjalnost s pomočjo Design Thinking-a generira uporabne rešitve. Uporabne rešitve generirajo dolgoročno stabilnost. Dolgoročna stabilnost generira uspeh. Uspeh generira optimizem. Optimizem generira srečo in zadovoljstvo.

Na praktično naravnani delavnici boste ustvarjali, kombinirali, iskali in reševali. Kreativnosti se boste naučili in spoznali boste enostavne, a učinkovite metode za ustvarjanje idej in iskanje novih, učinkovitejših in drugačnih rešitev.

Cilji praktične delavnice:

  • motivirati ljudi k sodelovanju, k usmerjenemu razmišljanju ter ustvarjanju in obenem prepoznavanju kako lahko z malo vloženega časa pridemo do velikih ter zelo uporabnih rešitev in idej,
  • porušiti ovire v glavah, ki nam onemogočajo, da bi svojo inovativnost in ustvarjalne sposobnosti bolje izkoristili,
  • osvojiti številne nove tehnike spodbujanja kreativnosti, inovativnosti in motiviranosti za razvoj in napredek.

4 razlogi za udeležbo na delavnici:

  • inovacijska usmerjenost je dolgoročna strateška prednost – je potencial, katerega razsežnost je neomejena,
  • kdor ustvarja inovativne spremembe je tržni vodja,
  • empatija in ustvarjalnost sta ključna gradnika pripadnosti in zvestobe, tako kupcev, kot zaposlenih,
  • inovacijska kultura zagotavlja poslovno superiornost = pot do inovativnih rešitev problemov in ustvarjalnih produktov.

Program

  • Design Thinking – kaj je to in kako ga upora biti pri vsakdanjem delu
  • Smisel kreativnosti in ustvarjalnosti v profesionalnem in privatnem okolju
  • Inovativnost je vsepovsod okrog nas – potrebno jo je le izvabiti
  • Vsak trenutek je lahko inspiracija. Vsak trenutek je dober za iskanje rešitev in generiranje idej.
  • Hitro in učinkovito do poslovnih rešitev – čas je zlato, dobre ideje so bogastvo
  • Predstavitev uporabnih tehnik (Storyboard, Scamper, Brainswarming)
  • Veliko praktičnega dela
  • Veliko primerov dobre prakse

S pomočjo primerov iz prakse (lahko tudi primerov, ki jih boste predhodno posredovali udeleženci), boste spoznali, kako s pravilnimi pristopi k inovativnosti pridemo do resnih in uporabnih rezultatov za podjetje oz. organizacijo.

Predavatelj

Dr. Andrej Pompe 
je avtor, predavatelj, podjetnik, komunikolog, pisec in umetnik. Njegove stvaritve je mogoče najti tako na področju ustvarjalnega razmišljanja, trženja, strateškega upravljanja znamk kot področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove dimenzije, različnih idej v nove ideje, različnih pogledov v nove poglede. To je bistvo ustvarjalnosti, ki jo vpleta v vse pore življenja, s čimer vedno znova dokazuje njeno moč ter njen pomen v podjetništvu, znanosti, umetnosti in vsakdanjosti.

Kotizacija

228,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!