STORYTELLING (2) – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb - nadaljevanje

Nadgradnja znanja pisanja dobrih zgodb

TERMIN: 4. 4. 2022 (od 10. do 13. ure)

Na praktični delavnici boste izvedli in se naučili še vse tisto, kar je izjemno pomembno pri sodobnem komuniciranju in uporabi zgodb kot ene najmočnejših prepričevalnih orodij.

V osnovni delavnici ste spoznali moč in učinkovitost zgodbe in vse njene najpomembnejše elemente, v nadaljevanju pa boste vaše znanje nadgradili z uporabnostjo na zelo različnih področjih. Obravnavali boste naslednja področja pomembna za pripravo in uporabo zgodbe:

  • različne zvrsti zgodbe
  • “preoblečenje” znane zgodbe
  • moč novih besed
  • dolžina zgodbe in njeno krajšanje
  • prilagoditev zgodbe različnim medijem
  • digitalna zgodba

Izobraževalno srečanje bo temeljilo na delavnicah – praktičnih primerih. Osnova za delo bodo tudi zgodbe, ki ste jih zapisali na dosednjih delavnicah.

Pomembno pa je eno: ZGODBA MORA BITI DOBRA. Le takšno si zapomnimo, nas prepriča in jo pripovedujemo naprej.

 

Ne spreglejte tudi odlične knjige Ustvarjalnost in inovativnost, ki nas preko teoretično – praktične materije popeljejo v svet sodobne podjetniške kulture. Uspeh tako poslovni kot tudi splošni, je predvsem odvisen od tega, kako človek razmišlja in kakšna je njegova miselna naravnanost. Knjiga je zasnovana tako, da se preko splošnega pojmovanja ustvarjalnosti, prepoznavanja različnih načinov razmišljanja in inovacijske podjetniške kulture konča s konkretnim načrtom za pripravo inovacijskega projekta, s pomočjo katerega bi morebitni investitorji lahko prepoznali novo poslovno priložnost. Pri delu je avtor uporabil ustrezno domačo in tujo literaturo, praktično naravnana izhodišča pa je podkrepil z mnogimi primeri in zgledi dobrih praks iz zgodovine inovativnosti in podjetnosti.

Predavatelj

Dr. Andrej Pompe 
je avtor, predavatelj, podjetnik, komunikolog, pisec in umetnik. Njegove stvaritve je mogoče najti tako na področju ustvarjalnega razmišljanja, trženja, strateškega upravljanja znamk kot področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove dimenzije, različnih idej v nove ideje, različnih pogledov v nove poglede. To je bistvo ustvarjalnosti, ki jo vpleta v vse pore življenja, s čimer vedno znova dokazuje njeno moč ter njen pomen v podjetništvu, znanosti, umetnosti in vsakdanjosti.

Kotizacija

198,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 107,36 € in vključuje on-line interaktivno strokovno predavanje, praktične predstavitve in razlage, on-line sodelovanje udeležencev s predavateljem, seminarsko gradivo, ki ga prejmejo udeleženci dan pred pričekom izobraževanja, potrdilo o udeležbi na izobraževanju. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Dodatne ugodnosti za to izobraževanje ne veljajo.