AI mehanizmi in vodenje projektov digitalizacije

Učinkovit in organiziran pristop | Odgovori na pasti in izzive

Kakšno je dejansko stanje, ko se v podjetju lotimo digitalizacije in uvajanja AI mehanizmov?

V praksi ugotavljamo, da pri uvajanju AI mehanizmov in digitalizacije, pričakujemo čudežno razrešitev problemov in takojšnje izboljšanje poslovanja ob uvajanju vedno bolj “pametnih digitalnih rešitev”, polega tega pa bo AI sčasoma vse naredil namesto nas. Soočamo se z visokimi cenami rešitev in dragimi urnimi postavkami strokovnjakov.

TERMIN: 28. 8. 2024 (od 9:00 do 15:30)

Potreba po digitalizaciji se večinoma pojavi v delu procesa kjer so problemi (zamude pri dostavi izdelkov ali opravljanju storitev, slabša kakovost in reklamacije, preobremenjenost zaposlenih, nižja konkurenčnost in podobno).

Pomemben in prvi ključni korak, ki je v praksi žal prevečkrat spregledan, je ugotovitev izvora za nastale težave. Izvor je največkrat v ostarelih oziroma nedefiniranih procesih, tradicionalnih storitvah oziroma izdelkih ter načinu vodenja podjetja oz. organizacije in zaposlenih. Posamezno strokovno področje oziroma oddelek nima celotne slike, niti moči za izvedbo digitalne transformacije.

Rešitev je v projektnem pristopu s katerim se poveže vodstvo in vsa udeležena področja oz. oddelki v celotno sliko in se vanjo umesti tudi zunanje izvajalce. Obstajajo preverjeni pristopi za načrtovanje in izvajanje projektov digitalizacije in uvajanja AI mehanizmov, ki jih udeleženci spoznate na izobraževanju. Osrednja tema je tako, kako spremeniti jedro poslovanja vključno s procesi, tehnologijo in spremembo razmišljanja ter vedenja sodelavcev z namenom uspešne digitalizacije poslovanja in možnosti uvajanja AI mehanizmov. Poleg digitalizacije bodo predstavljeni tudi praktični vidiki konceptualnega projektnega pristopa ter agilnega in vitkega projektnega vodenja, s katerimi lahko uspešno uvedemo digitalne rešitve in ustvarimo dodano vrednost za stranke in podjetje.

Na izobraževanju boste spoznali oz. se naučili:

  • na praktičnih primerih, kako se uspešno izvedejo digitalni projekti in uvajanje AI
  • napredne pristope načrtovanja in izvajanja projektov (kombinacija tradicionalnega pristopa, agilnosti in principov vitkosti)
  • najti način za postopno in dolgoročno uspešno digitalizacijo poslovanja in uvajanja AI mehanizmov v vaših podjetjih oz. organizacijah
  • kako na trgu prepoznati prave rešitve in jih umestiti v vaše poslovne sisteme
  • učinkovite veščine s katerimi boste navdušili in motivirali vaše sodelavce za nove digitalne rešitve in drugačen način delovanja

Predavatelj bo na izobraževanju z vami delil svoje bogate izkušnje in strokovno znanje vodenja različnih projektov digitalizacije in uvajanja AI mehanizmov kot na primer: digitalizacije planiranja in spremljanja proizvodnje, digitalizacije prodajnih procesov z uporabo AI mehanizmov in virtualnih asistentov, vzpostavitve digitalnih kanalov za zajem in enovito obravnavo zahtevkov strank, projektov razvoja in digitalizacije storitev, projektov razvoja in digitalizacije kadrovske funkcije, … Na letošnji svetovni konferenci »Annual Insurance Claims Management SUMMIT«, München, kjer so glavne tematike na področju AI tehnologij, je v predavateljski ekipi.

Program

  • Pasti in izzivi digitalizacije poslovanja in uvajanja AI mehanizmov
  • Temeljni principi uspešne digitalizacije poslovanja in uvajanja AI mehanizmov
  • Projektni pristop k digitalizaciji z uporabo naprednih metod projektnega dela
  • Praktični primeri projektov digitalizacije v različnih panogah
  • Delo na praktičnih primerih udeležencev

Glavni cilj digitalizacije poslovanja je povečanje produktivnosti in inovativnosti podjetij oz. organizacij, hkrati pa omogočanje boljše izkušnje za stranke in uporabnike. Z uvedbo digitalnih tehnologij se lahko procesi izvajajo hitreje, bolj zanesljivo in omogočajo boljšo sledljivost ter analizo podatkov.

V današnjem digitalnem svetu je digitalizacija poslovanja postala ključna pri ustvarjanju konkurenčne prednosti in preživetje na trgu. Podjetja oz. organizacije, ki uspešno izkoristijo digitalne tehnologije, lahko izboljšajo svoje poslovanje, pridobijo nove poslovne modele in dosežejo večje zadovoljstvo strank.

Morda vas zanima tudi

Akademija projektnega managementa – sistematično usposabljanje projektnih managerjev, ki zajema 12 delavnic:

Na podlagi vaših potreb in predhodnega znanja si izobraževalni paket – niz več praktičnih delavnic lahko oblikujete sami!

Izobraževalni paketi – ob prijavi in plačilu za obisk:

  • 3 – 4 delavnic – 15 % popust
  • 5 – 7 delavnic – 20 % popust
  • 8 – 12 delavnic – 25 % popust

* Na praktičnih izobraževanjih boste prejeli znanje – potrebno podlago tudi za pridobivanje tako IPMA, kot tudi PMI mednarodnih certifikatov, seveda pa tudi za NPK (nacionalno poklicno kvalifikacijo), saj so predavatelji sodelovali tudi pri pripravi nabora znanj za certificiranje.

** Vsi pooblaščeni inženirji lahko na izobraževanju Šola projektnega managementaPriprava projekta – osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projektaEkonomika, poslovna vrednost projektov in najboljše metode za obvladovanje sprememb in tveganj pri vodenju projektov in Planiranje projektov in Planiranje projektov in uporaba programa MS Project, prejmete kreditne točke IZS iz izbirnih vsebin skladno s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev.

***˝Izobraževanje po meri˝ za posamezno podjetje oz. organizacijo – večmodularna bolj poglobljena in praktično naravnana usposabljanja za odlično vodenje projektov. Za več informacij pišite na naslov: ana.kordis@agencija-poti.si.

Predavatelj

Zoran Korenjak, PMP, CCMP, CSPO. NLP Master Practitioner, BHS Practitioner,
ima bogate izkušnje in strokovno znanje vodenja različnih projektov digitalizacije in uvajanja AI mehanizmov kot na primer: digitalizacije planiranja in spremljanja proizvodnje, digitalizacije prodajnih procesov z uporabo AI mehanizmov in virtualnih asistentov,  vzpostavitve digitalnih kanalov za zajem in enovito obravnavo zahtevkov strank, projektov razvoja in digitalizacije storitev, projektov razvoja in digitalizacije kadrovske funkcije, … Na letošnji svetovni konferenci »Annual Insurance Claims Management SUMMIT«, München, kjer so glavne tematike na področju AI tehnologij, je v predavateljski ekipi.

Sicer je projektni manager, predavatelj in coach z več kot petnajst letnimi izkušnjami vodenja projektov in uvajanja sprememb. Vodi strateške in kompleksne projekte v uspešnih družbah in večjih organizacijah, med drugimi tudi v finančni industriji. Je soavtor in predavatelj na Akademiji Projektnega Managementa, predava na strokovnih konferencah in izvaja razvojne programe za posameznike ter podjetja.

Strokovnost na področju projektnega managementa izkazuje z mednarodno priznanim certifikatom Project Management Professional (PMP)®, ki ga izdaja Project Management Institute (PMI), vodilno svetovno združenje na področju upravljanja projektov, programov in portfeljev.

Strokovnost na področju uvajanja sprememb dokazuje z mednarodno priznanim certifikatom Certified Change Management Professional™ (CCMP™), ki ga izdaja vodilno svetovno združenje na področju upravljanja sprememb Association of Change Management Professionals (ACMP).

Strokovnost na področju osebne storilnosti izkazuje z mednarodno priznanim certifikatom NLP Master Practitioner, ki ga izdaja Mednarodna zveza trenerjev Nevro-lingvističnega programiranja (NLP). Poleg tega je diplomant mednarodnega instituta za zdravljenje in osebno preobrazbo Barbara Brennan School of Healing. To je visoko spoštovana izobraževalna in globalna zdravilna institucija s tisočerimi diplomanti v več kot 50 državah po vsem svetu. Študij zajema proces osebnostnega razvoja študentov, ozaveščanje povezav med umom, telesom ter čustvi in osvajanje specializiranih zdravilnih tehnik in veščin za uporabo v strokovni praksi.

Pri svojem delu odlično kombinira strokovnost z osebnim pristopom. Njegove delavnice so zanimive in polne praktičnih primerov za poslovni ter osebni uspeh.

Kotizacija

248,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 302,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!