Upravljanje s časom oz. time management

Upravljanje s časom – naj vam 24 ur, 1440 minut ali 86.400 sekund na dan prinese lastno izpolnitev tako na poslovnem, kot tudi na osebnem področju

“Zapravljati svoj čas pomeni zapravljati svoje življenje, upravljanje s časom, pa pomeni obvladovati svoje življenje.” (Alan Lakein)

  • Imate občutek, da življenje hiti mimo vas?
  • Se počutite prazno in neizpolnjeno kljub doseženim ciljem?
  • Vsak dan delate do onemoglosti a nikakor ne pridete do konca?
  • Zaradi številnih obveznosti ne najdete časa zase?

TERMIN: 8. 5. 2024 (od 9:00 do 15:30)

Časa za razliko od denarja ne moremo povrniti, zato je ključno, da veste kam greste.
Ko to veste morate vedeti kakšne so vaše prioritete.

Kajti:
V kolikor vi ne veste kam greste, vam bodo to povedali drugi!
Kdor ima 100 prioritet nima nobene.

Dejstvo:
Nikoli ne boste imeli dovolj časa, da boste naredili vse stvari, vedno pa boste imeli dovolj časa, da naredite za Vas najbolj pomembne stvari.

Organiziranost, doslednost, upravljanje s časom oz. ˝Time management˝ nas vodita k želenemu USPEHU.
Ne dovolite, da vam drugi krojijo Vaš uspeh, vzemite škarje in platno v svoje roke ter si organizirajte čas v praksi.

Priprava in načrtovanje predstavlja 90 % uspeha!

Nekaj odzivov dosedanjih udeležencev delavnice o upravljanju s časom:

“Zelo uporabna delavnica. Mi je dala za misliti. Konec delavnice pomeni šele začetek dela na sebi.” (Anja)
“Delavnica mi je bila odlična, ker je predavatelj odlično povezoval teorijo s prakso. Najprej niti nisem vedel kaj lahko pričakujem, dobil pa sem zelo koristne informacije za življenje.” (Andrej)
“Izjemno interaktivno, veliko primerov iz prakse, pozitivna energija. Vse pohvalae predavatelju!” (Manja)
“Končno bom znala planirati svoj čas oz. svoje naloge! Kako lahko je to, če ti nekdo na tak način pokaže. 
:)” (Sara)
“Več takšnih delavnic bi bilo NUJNO potrebnih.” (David)
“Način izvajanja delavnice mi je bil všeč. Bilo je predstavljenih veliko praktičnih primerov, ki mi bodo koristili na moji poti doseganja ciljev.” (Sonja)
“Mislim, da sem prejel neke vrste “recept” za izboljšanje svoje produktivnosti.” (Jože)
“Koristna navodila za življenje in delo.” (Manca)
“Končno bom upravljati s časom oz. svoje naloge!” (Violeta)
“Samo en dopoldan, pa toliko novih – uporabnih stvari sem izvedela! Zelo sem zadovoljna in toplo priporočam obisk.” (Nataša)

Program

Na praktični delavnici upravljanje s časom boste pripravili osebni akcijski načrt:

  • Določili prioritete (ključne pomembne stvari)
  • Določili CILJE po metodi SMART
  • Razvrstili stranke in opravila po pomembnostih
  • Spravili v red medsebojno organizirana dela
  • Razvrstili naloge
  • NUJNO / POMEMBNO
  • MANJ NUJNO / POMEMBNO
  • NUJNO / MANJ POMEMBNO
  • MANJ NUJNO / MANJ POMEMBNO
  • Načrtovali čas za 60% pomembnih stvari
  • naredili 30-45 minutne bloke pomembnih stvari brez ostalih motilcev časa
  • načrtovali krajše premore 15-20 min, kjer se izvedejo manj pomembne stvari
  • Naredili ukrepe proti najpogostejšim tatovom časa:
  • email
  • telefon
  • nenajavljeni obiskovalci znotraj organizacije
  • nenajavljeni obiskovalci zunaj organizacije
  • nenapovedani sestanki
  • V katerih primerih reči NE
  • Standardizirali procese
  • Kaj v primeru ko se pojavi čakanje
  • Kaj so me naučile dosedanje izkušnje, metoda DOC (do, observe, correct)
  • Kaj bomo naredili za naš 1. korak (prehod iz cone udobja v želen rezultat)

Na primeru iz prakse se boste seznanili s programskim orodjem in spoznali kako lahko to znanje ustrezno uporabite v praksi v oblaku, kako lahko vidite stvari tako na računalniku kot tudi na telefonu, ko spremenite nekaj na računalniku se pokaže tudi na telefonu in obratno.

Naučili se boste kako razporediti stvari po nujnostih:

  • danes
  • prihajajoče
  • kadarkoli
  • nekoč

Spoznali boste kako določiti projekte ter kako projekte in naloge grupirati v področja kot so družina, posel, šport, …

Naučili se boste kako nalogam (task-om) določiti:

  • pričetek
  • oznako-prioritete
  • Zelo pomembno – Prioriteta. št. 1
  • Pomembno – Prioriteta št. 2
  • Manj pomembno – Prioriteta št. 3
  • Dom
  • Služba
  • V teku
  • Napaka
  • pod-naloge
  • določiti rok (“Deadline”)
  • kako določiti ponavljajoče se naloge (“task-e”)

Predavatelj

mag. Peter Babarovič
je magistriral s področja podjetništva in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju” in trenutno vodi lastno podjetje s svetovno uveljavljeno blagovno znamko na področju zdravega življenjskega sloga in z le-tem povezanimi izdelki. Vedno stremi k drugačnosti, konkurenčni prednosti in odlični uporabniški izkušnji svojih strank s celega sveta. Vzpostavil je svoj učinkovit sistem uspešnega postavljanja in doseganja ciljev ter lastne odgovornosti za uspeh. Ob tem že več kot 20 let poučuje japonsko borilno veščino Aikido, 5 let pa tudi še veščino Systema.

Svoje bogate izkušnje in strokovno znanje že vrsto let deli kot avtor strokovnih člankov ter kot odličen in energičen predavatelj navdušuje udeležence izobraževanj na področju vodenja sodelavcev, komuniciranja, osredotočenosti pri delu – toka produktivnosti, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala, doseganja ciljev, zavedanja in prevzemanja odgovornosti za uspeh, time management-a, …

Kotizacija

228,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!