eBONTON od A do Ž

Pravila in priporočila obnašanja in komuniciranja na spletnih sestankih, konferencah, seminarjih, …

Interaktivna praktična delavnica je prilagojena on-line izvedbi. Po vaši prijavi boste prejeli povabilo in natančna navodila za pridružitev k on-line delavnici.
Za vašo prijavo na ta termin vam nudimo 20 % popust.

Poslovno komuniciranje je širok pojem, ki vsebuje različne komunikacijske oblike in kanale. V zadnjem času vse bolj pogosto on-line poslovno komuniciranje prinaša obilo prednosti, a udeležence hkrati postavlja pred različne ovire in izzive.

TERMIN: 7. 7. 2021 (od 10. do 14. ure)

Na praktično naravnani delavnici boste spoznali, od česa vse je odvisna uspešnost komuniciranja na daljavo prek različnih spletnih orodij. Ne glede na prihajajoče razmere in delovne pogoje bo namreč tovrsten način poslovnega komuniciranja postal pomembna veščina oziroma kompetenca ter del našega delovnega vsakdana.

Izziv

Opazujte sogovornika ali katerega od javnih govorcev v medijih, kadar komunicira prek katere od spletnih platform (Skype, ZOOM, MTeams …) in si zapišite, kaj vse ste opazili. Kaj se vam je zdelo primerno in kaj ne?

Vse, kar vi opazujete pri drugih, opazujejo tudi drugi pri vas …

Program

Značilnosti dela na daljavo prek različnih spletnih platform:

  • osebni ritem in energija,
  • razporeditev časa,
  • potrebne kompetence in veščine.

Prednosti in pomanjkljivosti dela na daljavo:

  • katerih je več,
  • ima tovrstno delo več prvih ali drugih.

Asinhrona in sinhrona komunikacija na daljavo:

  • asinhrona komunikacija poteka neodvisno od časa, primerna je za zaposlene s spremenljivim delavnikom,
  • sinhrona komunikacija je sočasna komunikacija, pomen klepetalnice.

Sestanek na daljavo prek spletnih platform – kaj vse je pomembno pred takim sestankom:

  • vloga organizatorja,
  • voditelja,
  • in ostalih udeležencev.

Besedni bonton pri videokomuniciranju – abeceda besednega bontona:

  • pozdrav,
  • naslavljanje,
  • video ali slika da ali ne oz. v katerih primerih.

Kultura dialoga:

  • kako izmenjavati vloge govorcev na kulturen način.

Osebna priprava in urejenost:

  • »kamera vse vidi«,
  • celostna (grafična) podoba,
  • osebna urejenost: obleka, pričeska, higiena …

Priprava in urejenost prostora, tehnična podpora:

  • pisarna doma in/ali v službi,
  • odstranitev motenj,
  • nepričakovani moteči dejavniki.

Motiviranje udeležencev oziroma sogovornikov:

  • razlika med motiviranjem na daljavo in v živo.

Netiketa – jezikovna pravila in bonton e-komuniciranj:

  • pravila in priporočila pri pisanju in sprejemanju elektronskih sporočil.

Prvi in zadnji vtis – s čim ju naredimo in kako pomembna sta

»Največja nevarnost v času turbulentnih sprememb ni turbulenca, temveč odločanje z včerajšnjo logiko.« Peter Drucker

Irena Potočar PapežPredavateljica

Irena Potočar Papež, prof. slovenščine in univ. dipl. pedagoginja, NLP praktičarka in mediatorka, svoje znanje in več kot dvajsetletne izkušnje iz različnih poslovnih okolij deli z udeleženci predavanj in delavnic ter v TV oddajah. Vodi različna praktična izobraževanja s področja slovenskega jezika (pisno in ustno sporočanje, netiketa), komuniciranja, poslovnega bontona, organizacije dogodkov, javnega nastopanja in retorike.

Vodi tudi različne javne dogodke in je avtorica knjig Jezikovna odličnostBonton (bonbon) za vsak dan, Moj prijatelj BonTONČEK in Ujemi ritem življenja. Je ljubiteljica v milozvočne zapise ujetih misli in se zaveda moči prijazne besede.

Kotizacija

198,00 € + 22%

Za vašo prijavo na ta termin vam nudimo 20 % popust: 158,40 €

Plačilo z DDV znaša 193,25 € in vključuje on-line interaktivno strokovno predavanje, praktične predstavitve in razlage, on-line sodelovanje udeležencev s predavateljem, seminarsko gradivo, ki ga prejmejo udeleženci dan pred pričekom izobraževanja, potrdilo o udeležbi na izobraževanju. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Dodatne ugodnosti za to izobraževanje ne veljajo.