Odlična prezentacija - ogledalo podjetja, organizacije in posameznika

Odprite si vrata s samozavestno predstavitvijo, ki zagotavlja uspeh tudi v tujih jezikih

  • Znate pripraviti odlično prezentacijo?
  • Imajo vaše predstavitve ˝hollywoodsko˝ perfekten dizajn?
  • Imajo atraktivne podlage in posebne učinke?
  • Pa so vaše prezentacije tudi UČINKOVITE in PREPRIČLJIVE?

TERMIN: 23. 10. 2024 (od 9:00 do 15:30)

Dobra prezentacija oz. dobro prezentiranje je eden izmed ključnih elementov današnjega poslovanja. Poslovni svet okrog nas se stalno spreminja, trg je bolj dinamičen kot kadarkoli prej in tako prilagajamo tudi naše prezentacije.

„Ne napredujejo tisti, ki najbolj vneto delajo ali največ vedo, temveč tisi, ki se znajo odlično in uspešno predstaviti.“ (Nicolaus Enkelmann)

Prezentacija odpira ali zapira vrata sodelovanja s partnerji in poslovanja v prihodnosti. Prezentacija je ogledalo podjetja oz. organizacije ter usmerja, obvešča in pušča vtis. Mnogi vadijo metode pogajanj, a se ne zavedajo, da je več kot polovica izida pogajanj ustvarjeno že med prezentacijo podjetja oz. ponudbe. Z dobro prezentacijo imamo veliko več možnosti doseči dobre rezultate pri pogajanjih.

Ključni elementi dobre prezentacije, ki se jih boste, skozi primere iz prakse naučili na praktični delavnici, so:

  • povezane in strukturirane vsebine,
  • jasni cilji kaj želimo s prezentacijo doseči
  • predvidevanje kaj si poslušalec želi slišati in kaj mora po našem mnenju vedeti ter kako oboje dobro združiti,
  • smiselno integrirana animacija, ne pa nekoristen show,
  • osebna suverenost – kako delujemo, ko nastopamo.

Naučili se boste tudi tehnik s pomočjo katerih boste krepili moč volje, motiviranost in povečali mero samozavesti. Vaše prezentacije bodo tako prepričljive, ne glede na to kaj prikazuje projektor.

VI vodite prezenacijo, VI ste odgovorni za to kaj si bo vaš poslušalec trajno zapomnil.

Še bolj kot v maternem, pa so zahtevne prezentacije v tujem jeziku, zato boste na delavnici ugotovili ali obvladujete tremo in ste suvereni tudi, ko prezentirate poslušalcem v tujem jeziku.  Pri predstavitvah v drugih jezikih ne gre samo za dober prevod vsebine, temveč tudi za poznavanje vaše ciljne skupine in lastnih ciljev ter za mentaliteto poslušalcev. Že znotraj ene države se mentalitete zelo razlikujejo, zato tega segmenta ne smemo zanemariti, če delate oz. želite delati s tujci.

Program

  • Ključni faktor uspešne prezentacije
  • Povezanost in struktura prezentacije
  • Prezentiranje prilagojeno za:
    • stranko, ki pride k nam,
    • stranko, ki jo obiščemo sami,
    • medije,
    • socialne mreže,
    • sejme,
    • kongrese,
    • strokovna predavanja,
    • majhno okroglo mizo,
    • dogodke v dvoranah.
  • Dolžina in namen prezentacije
  • Organizirane in spontane prezentacije na sejmih
  • Prezentacije, ki puščajo trajen vtis in odpirajo vrata
  • Prezentacije za različne mentalitete ljudi
  • Verbalna in neverbalna komunikacija pri prezentiranju
  • Moč retorike in mimike
  • Slide, ki pove več kot tisoč besed

Predavateljica

Monika Bračika
je pogajalka mednarodnega profila z več kot 25-letnimi izkušnjami. Govori 6 jezikov, delala pa je predvsem v Dubaju in Nemčiji kot direktorica prodaje. Med drugim je bila direktorica prodaje in članica uprave podjetja WIMA GmbH Mannheim, business development manager za družbo KPC Fulda GmbH ter tajvanskega proizvajalca CapXon za katerega je razvila prodajno mrežo v Evropi (CapXon Europe s sedežem v Pfullingenu – D). Prav tako je izkušnje nabirala kot vodja prodaje ter članica kolegija uprave Iskre kondenzatorji in kot samostojna podjetnica. Tudi v času globalne ekonomski krize je vedno dosegala pozitivne rezultate. V Sloveniji in tujini je bila zaposlena na najvišjih managerskih pozicijah. Njene reference in odlikovanja poslovnih partnerjev so vzgleda vredne. Med poslovne partnerje uvršča številne vodilne kupce različnih branž. Njeno predavanje je temperamentno, izvirno in dinamično. Z veseljem odgovarja na vprašanja in je udeležencem svojih seminarjev tudi pozneje na razpolago z nasveti.

Kotizacija

208,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!