Namen in vsebina letnih (razvojnih) razgovorov
Letni (razvojni) razgovor izhaja iz dosedanjega dela in dosežkov zaposlenega, tako da se nadrejeni in njegov podrejeni sodelavec pogovorita o:
- nalogah in rezultatih preteklega obdobja, o doseženih ciljih glede na vlogo sodelavca – doseženi uspehi, tudi težavah, nedokončanih nalogah, načrtih za njihovo dokončanje, …,
- delovnih razmerah: preteklih in predlogih za izboljšanje,
- opredelita smer razvoja in s tem povezano usposabljanje in izpopolnjevanje.
Dogovorita se:
- o delovnih nalogah in ciljih za naslednje leto (oziroma o letnem programu posameznikovega dela glede na program dela organizacije) ter o načinu opravljanja dela,
- določita ključne naloge in pričakovane rezultate,
- opredelita merila za ocenjevanje rezultatov dela (določita normative oz. kriterije, kot npr. roke, kakovost, stroške, trajanje in drugo, kar je značilno in pomembno za določeno delo),
- opredelita razvojne ukrepe (o znanjih, sposobnostih in veščinah, ki so potrebne, da bo sodelavec lahko delo opravljal kvalitetno in učinkovito, kakor tudi z vidika dolgoročnega razvoja),
- dogovorita se o (predvidenem, želenem) usposabljanju in izpopolnjevanju v naslednjem letu
- in o drugih ukrepih za povečanje delovne uspešnosti (spremembe v načinu dela, izboljšanju vzajemnega informiranja in komuniciranja, o delovnih sredstvih in pogojih dela, zagotovljeni pomoči …).
Ljudje se premikamo z odnosi in ne s silo. Odnose pa ustvarjamo skozi komunikacijo – ciljni, kontrolni, spodbujevalni, pohvalni, grajalni razgovori, pogovori o neprijetnih stvareh, pogovor s predpostavljenim, po načelu 80 % spodbud in pohval ter 20 % graj.
Z letnimi (razvojnimi) razgovori sistematično načrtujemo razvoj sprememb.
Program
Lastnosti letnega razgovora in zakaj je pomemben
Priprava na razgovor
- Opis delovnega mesta in ključnih kompetenc za določeno delovno področje
- Ključna delovna področja
- Kaj potrebuje vodja
- Kako zmotiviramo sodelavce za pogovor
- Obrazec za letni razgovor
Tehnike, ki pomagajo vodji:
- Postavljanje vprašanj
- Poslušanje
- Uporaba pohvale in kritike
- Zapisovanje in ocenjevaje
Izpeljava razgovora
- Spoznavanje nerešenih problemov in načrti za njihovo reševanje
- Razvojni potenciali sodelavcev
- Kako ravnati z zahtevnimi sogovorniki
- Samoocena vodje
Po letnem razgovoru
- Poročilo in spremljanje napredka
Morda vas zanima tudi:
- Vodja “z leskom v očeh”- sodobni načini vodenja in motiviranja sodelavcev
- Umetnost VODENJA SODELAVCEV s postavljanjem vprašanj
- Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
- Tehnike aktivnega POSLUŠANJA za odlično komunikacijo in višjo inovativnost
- Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!
- V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
Predavatelj
Mag. Peter Babarović
je magistriral s področja podjetništva in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju” in trenutno vodi lastno podjetje s svetovno uveljavljeno blagovno znamko na področju zdravega življenjskega sloga in z le-tem povezanimi izdelki. Vedno stremi k drugačnosti, konkurenčni prednosti in odlični uporabniški izkušnji svojih strank s celega sveta. Vzpostavil je svoj učinkovit sistem uspešnega postavljanja in doseganja ciljev ter lastne odgovornosti za uspeh. Ob tem že več kot 20 let poučuje japonsko borilno veščino Aikido, 5 let pa tudi še veščino Systema.
Svoje bogate izkušnje in strokovno znanje že vrsto let deli kot avtor strokovnih člankov ter kot odličen in energičen predavatelj navdušuje udeležence izobraževanj na področju vodenja sodelavcev, komuniciranja, osredotočenosti pri delu – toka produktivnosti, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala, doseganja ciljev, zavedanja in prevzemanja odgovornosti za uspeh, time management-a, …
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Dodatne informacije
Lokacija
Agencija POTI
Stegne 7, 1000 Ljubljana
Pokaži na zemljevidu >
Dodatne ugodnosti
Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!