Domov Dogodki
Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX – Customer Experience) – kako zagotoviti odlične izkušnje
Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke
Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
Presezite lastne omejitve in prepričanja, ki vas ovirajo do odličnosti in uspešnosti pri doseganju zastavljenih ciljev s pomočjo novih dognanj nevroznanosti
Optimizirani in učinkoviti poslovni procesi v sodobnih »lean« organizacijah
Metodologije Six Sigma in »lean« poslovanja v vaših pisarnah
Strokovnjak in tudi odličen vodja
Razvoj vodstvenih veščin za strokovnjake v vlogi (projektnih) vodij
Obvezen NAČRT UKREPANJA in obvladovanja TVEGANJ v podjetjih oz. organizacijah in okolju
Učinkovit odziv ob izrednih dogodkih, situacijah, nesrečah, škodi, ko je hitro sprejemanje odločitev življenjskega pomena
STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?!
Uspešna pogajanja za nemško govoreča tržišča v nemškem jeziku
Naučite se pogajalskih tehnik in hkrati utrdite svoje znanje nemškega jezika.
Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
Naj obleka pove več kot tisoč besed in dvigne vašo samozavest!
Priprava, sklepanje in izpolnitev pogodb v nabavi
Najpogostejše pasti pri sklepanju pogodb in uporaba splošnih nabavnih pogojev
Management RAZVOJNIH oddelkov
Management razvojnih skupin in oddelkov ima v primerjavi z drugimi skupinami kar nekaj posebnosti, ki zahtevajo drugačen pristop k delu.
Uspešno načrtovanje, organiziranje in vodenje IT projektov
Novi pristopi za uspešno dokončanje projektov!
Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Sodobni pristopi k reševanju konfliktov
Učinkovita kombinacija agilnih, »vitkih« in »klasičnih« metod projektnega managementa
Preizkušeno v dinamičnem in razvijajočem se poslovnem okolju za ustvarjanje dodane vrednosti in dolgoročno pozitivnih učinkov
TOK PRODUKTIVNOSTI I 6 stebrov učinkovitosti in osredotočenosti pri delu
Productivity Flow za vaš Top Performance
Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking
Odkrijte kreativca v sebi in spodbudite k temu tudi vse sodelavce
Celovito obvladovanje tveganj I Zagotavljanje skladnosti s standardom ISO 45001
Metode in načini prepoznavanja, definiranja in kvalificiranja dejavnikov tveganja | Implementacija v procese
Metode uspešnih pogajanj
Dobro pogajanje je ključ do uspeha, dolgoročnosti in varnosti!
Šola projektnega managementa
Naučite se učinkovito voditi vse vrste projektov na primerih iz prakse - (trajanje 2 dni).
PRODUKTNI MANAGEMENT – sodobni pristopi pri upravljanju produktov ali storitev
Produktni management združuje vse komponente za zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu
Zmanjšajte PERFEKCIONIZEM, zvišajte PRODUKTIVNOST
Spoznajte razloge, zakaj nekdo svoje delo opravlja odlično, vendar je količina opravljenega dela premajhna