Domov Dogodki
Projektna pisarna in zagotavljanje uspešnosti projektov v podjetjih in organizacijah
Projektna pisarna kot center odličnosti projektnega dela, v službi vodstva in projektnih vodij oz. managerjev
Celovito obvladovanje tveganj I Zagotavljanje skladnosti s standardom ISO 45001
Metode in načini prepoznavanja, definiranja in kvalificiranja dejavnikov tveganja | Implementacija v procese
POSLUŠANJE- skrivnost odlične komunikacije, dobrih odnosov in poslovnih rezultatov
Tehnike aktivnega poslušanja za bolj učinkovito komunikacijo in preprečevanje konfliktov tudi s prepoznavanjem govorice telesa
Planiranje projektov in uporaba programa MS Project
Učinkovito obvladajte in izboljšajte svoje projektno vodenje – planiranje in nadziranje časa, ljudi in stroškov
PRODUKTNI MANAGEMENT – sodobni pristopi pri upravljanju produktov ali storitev
Produktni management združuje vse komponente za zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu
Šola projektnega managementa
Naučite se učinkovito voditi vse vrste projektov na primerih iz prakse - (trajanje 2 dni).
Letni razgovori
POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU
Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) –...
Uspešno reševanje problemov, ki vas bo hitro pripeljalo do pričakovanih učinkov
STORYTELLING (2) – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb – nadaljevanje
Nadgradnja znanja pisanja dobrih zgodb
Metode uspešnih pogajanj
Razumevanje in uporaba pogajalske moči – vaš ključ do uspeha
AI mehanizmi in vodenje projektov digitalizacije
Učinkovit in organiziran pristop | Odgovori na pasti in izzive
Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Sodobni pristopi k reševanju konfliktov
Business Case Study
Kako učinkovito pripraviti "Business Case Study" - praktični nasveti za hiter prenos v prakso
Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking
Odkrijte kreativca v sebi in spodbudite k temu tudi vse sodelavce
Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX – Customer Experience) – kako zagotoviti odlične izkušnje
Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke
Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
Presezite lastne omejitve in prepričanja, ki vas ovirajo do odličnosti in uspešnosti pri doseganju zastavljenih ciljev s pomočjo novih dognanj nevroznanosti
Veščine za uspešna pogajanja v angleškem jeziku
Naučite se učinkovitih pogajalskih tehnik in hkrati utrdite svoje znanje angleškega jezika
Vodja “z leskom v očeh”- sodobni načini vodenja in motiviranja sodelavcev
Pritegnite sodelavce kot magnet, izžarevajte navdušenje in ga prenesite naprej
Priprava projekta – osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projekta
Izdelajte plan svojega projekta pod mentorstvom izkušenega projektnega managerja
V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
Upravljanje s časom - naj vam 24 ur, 1440 minut ali 86.400 sekund na dan prinese lastno izpolnitev tako na poslovnem, kot tudi na osebnem področju