Projektna pisarna in zagotavljanje uspešnosti projektov v podjetjih in organizacijah

Projektna pisarna kot center odličnosti projektnega dela, v službi vodstva in projektnih vodij oz. managerjev

Uspeh projekta ni odvisen le od sposobnosti vodje projekta in članov tima, ampak tudi od okolja v katerem se projekt izvaja.

Do težav lahko prihaja zaradi prezasedenosti zaposlenih, ki delujejo na več projektih hkrati, v kombinaciji z nedorečenimi pravili (so)delovanja projektnih in linijskih managerjev, zaradi nedorečenih ali neupoštevanih prioritet, pa tudi zaradi zanemarjanja izkušenj iz preteklih projektov.

Za boljši poslovni uspeh je poleg same učinkovite izvedbe projektov pomembna tudi izbira »pravih« projektov – tistih, ki bodo dolgoročno prinesli največje koristi, sicer je veliko truda vloženega v nekoristno delo.

TERMIN: 15. 5. 2024 (od 9:00 do 15:30)

Pomembno vlogo pri zagotavljanju »projektom prijaznega okolja« igra projektna pisarna, ki poleg informiranja vodstva glede poteka projektov skrbi za metodologijo projektnega dela, razvoj projektne kulture, kariero projektnih vodij ali managerjev, učenje na izkušnjah, organizirano in usklajeno delovanje vseh timov. Pri tem ima projektna pisarna lahko zelo različne vloge – naloge, zaposleni in njeno organizacijsko mesto se razlikujejo glede na velikost organizacije, število in vrste projektov ter stopnjo projektne organizacijske kulture.

Na praktični delavnici boste spoznali vlogo, oblike in organizacijsko mesto ter naloge projektne pisarne. S pridobljenim znanjem boste znali vzpostaviti najprimernejšo obliko projektne pisarne v vaši organizaciji ter ponuditi svojim »strankam« (nadrejenim in projektnim timom) tiste storitve, ki bodo pripomogle k učinkoviti izvedbi projektov in poslovnim učinkom le-teh.

Vabljeni:

  • vodje oz. managerji in člani projektnih pisarn,
  • vodje oz. managerji projektov in člani projektnih timov,
  • skrbniki projektov in linijsko-funkcijski managerji,
  • ostali sodelujoči na projektih.

* Na praktičnem izobraževanju boste prejeli znanje – potrebno podlago tudi za pridobivanje tako IPMA, kot tudi PMI certifikatov.

Ne spreglejte Akademije PROJEKTNEGA managementa – sistematično usposabljanje projektnih managerjev.

Program

Oblike projektnih pisarn in področja dela

Administrativna podpora

  • Planiranje, spremljanje, poročanje
  • Dokumentacija, distribucija

Projektna pravila in metodologija

  • Poslovnik, priročnik, obrazci
  • Organizacijska kultura

Usposabljanje in svetovanje

  • Usposabljanje, mentorstvo, svetovanje
  • Spremljanje / usklajevanje obremenitev ljudi
  • Spremljanje uspešnosti managerjev

Baza »projektnega« znanja

  • Analiza projektov, predstavitve
  • Baza tveganj, sprememb, trajanj
  • Reševanje ponavljajočih se težav

Dolgoročni razvoj organizacije in nadzor projektov

  • Management portfelja projektov
  • Nadzor projektov in informiranje vodstva

Vzpostavitev in razvoj projektne pisarne

  • Opredelitev vloge in nalog, določitev pozicije
  • Kadrovanje
  • Nadaljnji razvoj

Morda vas zanima tudi

Akademija projektnega managementa – sistematično usposabljanje projektnih managerjev, ki zajema 12 delavnic:

Na podlagi vaših potreb in predhodnega znanja si izobraževalni paket – niz več praktičnih delavnic lahko oblikujete sami!

Izobraževalni paketi – ob prijavi in plačilu za obisk:

  • 3 – 4 delavnic – 15 % popust
  • 5 – 7 delavnic – 20 % popust
  • 8 – 12 delavnic – 25 % popust

* Na praktičnih izobraževanjih boste prejeli znanje – potrebno podlago tudi za pridobivanje tako IPMA, kot tudi PMI mednarodnih certifikatov, seveda pa tudi za NPK (nacionalno poklicno kvalifikacijo), saj so predavatelji sodelovali tudi pri pripravi nabora znanj za certificiranje.

** Vsi pooblaščeni inženirji lahko na izobraževanju Šola projektnega managementaPriprava projekta – osnova za učinkovito izvedbo in uspeh projektaEkonomika, poslovna vrednost projektov in najboljše metode za obvladovanje sprememb in tveganj pri vodenju projektov in Planiranje projektov in Planiranje projektov in uporaba programa MS Project, prejmete kreditne točke IZS iz izbirnih vsebin skladno s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev.

***˝Izobraževanje po meri˝ za posamezno podjetje oz. organizacijo – večmodularna bolj poglobljena in praktično naravnana usposabljanja za odlično vodenje projektov. Za več informacij pišite na naslov: ana.kordis@agencija-poti.si.

Predavatelj

Aljaž StareDr. Aljaž Stare, CSPM

je profesor, trener in svetovalec na področju projektnega, procesnega in strateškega managementa z več kot 30 letnimi delovnimi izkušnjami. Svojo kariero je začel kot razvijalec elektro-mehanskih naprav, kasneje pa je vodil različne vrste projektov: razvoj izdelkov, inženiring, prenovo procesov, IT, organiziral je konference in druge dogodke. V sklopu strateške projektne pisarne je sodeloval pri pripravi strateških ciljev podjetja in izbiri ter managementu strateških projektov. 20 let že svetuje slovenskim podjetjem in usposablja managerje – delavnice je izvedel v več kot 120 slovenskih podjetjih z več kot 4.000 udeleženci. Predaval je na Ekonomski fakulteti ter Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo (Univerza v Ljubljani), Gea College Ljubljana in Evropski pravni fakulteti (Nova univerza Nova Gorica), že dolgoletni predavatelj Agencije POTI – z znanjem do cilja v okviru Akademije projektnega managementa, trenutno pa je tudi zunanji sodelavec DOBA fakultete. Je nosilec mednarodnega certifikata IPMA – CSPM, Certified Senior Project Manager, in dolgoletni član ZPM – Slovenskega združenja za projektni management, ki mu je predsedoval med letoma 2006 in 2010. Je avtor knjige Projektni management: teorija in praksa (že 4. ponatis v letu 2022) in projektnega bloga www.projektni-management.si. Leta 2021 pa je izšla tudi knjiga: Agilno?! projekti, zaposleni in podjetja.

Kotizacija

248,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV znaša 302,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!