Učinkovito motivirajte in razvijajte potencial sodelavcev
Uspešni vodje ne podajajo le odgovorov, temveč z močjo vprašanj spodbujajo sodelavce k razmišljanju in iskanju rešitev. S tem, ko vodja postavlja vprašanja, odpira prostor za samostojno razmišljanje, inovacije in rast ob tem pa globlje spoznava sodelavce, kar mu je v pomoč pri usmerjanju in motiviranju v različnih situacijah.
Zakaj je postavljanje vprašanj pomembno?
Vprašanja omogočajo globlje razumevanje izzivov, pomagajo pri odkrivanju skritih informacij in spodbujajo sodelavce, da najdejo rešitve sami. Namesto da bi vodja ponujal odgovore, vprašanja ustvarjajo okolje zaupanja in sodelovanja, kjer se lahko vsi člani ekipe razvijajo in prevzemajo odgovornost za uspeh.
Na praktični delavnici boste spoznali, kako lahko s postavljanjem pravih vprašanj izboljšate vodenje in povečate učinkovitost svojih sodelavcev. Naučili se boste, kako vprašanja spodbudijo samostojno razmišljanje, povečajo motivacijo in odgovornost zaposlenih ter izboljšajo komunikacijo v timu. Z učinkovitimi tehnikami boste okrepili sposobnost vodenja in gradili boljše odnose, ki temeljijo na zaupanju in sodelovanju.
Ključne prednosti za udeležence:
- obvladovanje tehnik vprašanj za spodbujanje angažiranosti sodelavcev
- večja učinkovitost vodenja in boljša komunikacija v timu.
- razvoj kompetenc za izboljšanje motivacije in odgovornosti v ekipi
Darilo za udeležence
Vsak udeleženec bo prejel praktičen priročnik z naborom vprašanj, ki vam bodo v pomoč pri različnih vodstvenih situacijah. V priročniku boste našli nasvete, kako in kdaj uporabiti določene vrste vprašanj za čim boljše rezultate v vašem timu.
Program
Zakaj sploh spraševati?
- obvladovanje samega sebe z vprašanji,
- vodenje sodelavcev z vprašanji.
Vprašanja, ki si jih morate prvo postaviti sami – 50 ključnih vprašanj
Tipi vprašanj:
- osnovni:
- odprta,
- zaprta,
- direktna,
- indirektna .
- ostali:
- vodilna,
- retorična,
- zvita,
- Sokratova,
- hipotetična,
- razjasnjujoča,
- zaprta z dvojnim možnim odgovorom,
- divergentna,
- konvergentna,
- filtrirana,
- dvojna direktna,
- redirektna,
- negativna,
- reflektivna,
- tiha,
- odgovor z vprašanjem, …
Ko postavljate vprašanja:
- osnovne napake,
- pravila,
- lastnosti dobrega izpraševalca,
- priprava je 90% uspeha,
- načini in stili postavljanja vprašanj,
- besede, ki se jim je potrebno izogibati,
- etičnost uporabe in možnost zlorabe.
Uporaba v praksi:
- strategija,
- težka vprašanja,
- follow up,
- preizkušanje .
Kako pa je z odgovori?
14 ključnih pravil
Poslušanje
- razlika med slišanjem in poslušanjem,
- zakaj poslušati?
- 6 ključnih napak poslušanja.
Mojstrstvo
- afirmacije,
- motivacija,
- sprememba navad,
- sprememba prepričanj,
- sprememba pogledov,
- odločitve.
Morda vas zanima tudi:
- Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
- (Ne)finančno nagrajevanje – učinkovito motiviranje zaposlenih
- TOK PRODUKTIVNOSTI I 6 stebrov učinkovitosti in osredotočenosti pri delu
- V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
- Sestanki – izguba časa ali dodana vrednost podjetja?
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
- Metode uspešnih pogajanj
Predavatelj
mag. Peter Babarovič
je magistriral s področja podjetništva in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju” in trenutno vodi lastno podjetje s svetovno uveljavljeno blagovno znamko na področju zdravega življenjskega sloga in z le-tem povezanimi izdelki. Vedno stremi k drugačnosti, konkurenčni prednosti in odlični uporabniški izkušnji svojih strank s celega sveta. Vzpostavil je svoj učinkovit sistem uspešnega postavljanja in doseganja ciljev ter lastne odgovornosti za uspeh. Ob tem že več kot 20 let poučuje japonsko borilno veščino Aikido, 5 let pa tudi še veščino Systema.
Svoje bogate izkušnje in strokovno znanje že vrsto let deli kot avtor strokovnih člankov ter kot odličen in energičen predavatelj navdušuje udeležence izobraževanj na področju vodenja sodelavcev, komuniciranja, osredotočenosti pri delu – toka produktivnosti, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala, doseganja ciljev, zavedanja in prevzemanja odgovornosti za uspeh, time management-a, …
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Lokacija
Agencija POTI
Stegne 7, 1000 Ljubljana
Pokaži na zemljevidu >
Dodatne ugodnosti
Zgodnje prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!