POSLOVNE ODLOČITVE s pomočjo MATEMATIČNIH MODELOV (2. del)

V prvem delu predstavitve različnih matematičnih modelov smo vam predstavili osnovni matematični model: Kdaj se splača vlagati čas v na podatkih osnovano odločitev.

Nadaljujemo s predstavitvijo drugega, prilagodljivega modela usmerjanja prodaje.

2. del
Prilagodljiv model usmerjanja prodaje:
Kakšen je optimalni kompromis med preverjenimi pristopi in novostmi?

Vodje prodaje se pogosto soočajo z izzivom iskanja kompromisa med željami in izkušnjami prodajalcev na eni strani ter vizijo razvojnikov in željo po tržnem uspehu njihovih novosti na drugi. Kako izbran kompromis čim bolj prilagoditi trgu in željenim rezultatom v prodaji?

Če želimo čim večji uspeh prodaje, svoj čas posvetimo aktivnostim, ki so usklajene s pomembnimi prodajnimi cilji in bodo tako prispevale k bližnjim ali daljnim poslovnim uspehom. To bo vodilo tudi do višje donosnosti, učinkovitosti prodajnih in drugih poslovnih procesov, optimizacije informacijskih sistemov z zbranimi podatki za tržne aktivnosti, …

Vodje prodaje v podjetju si želijo novih izdelkov oz. storitev za osvajanje novih trgov. Po drugi strani pa jih skrbi, kako bi digitalizacijo prodaje sprejeli pogosto bolj družboslovno usmerjeni prodajalci in ustvarjalno navdihnjeni, tehnično izobraženi razvijalci.

Rešitev je izdelava modela, ki bo izračunal količine potrebne dnevne/mesečne prodaje in aktivnosti, da bo načrtovani letni cilj dosežen. Če bo prodajalec uspešen, bo imel dobre občutke, bo v zanosu, psihološko optimalnem stanju in v svojem delu in odločitvah še bolj učinkovit.

Z izdelanim modelom najdemo točko ravnovesja med posvečanjem časa tradicionalni prodaji preizkušenih izdelkov oz. storitev in raziskovanju trga z novimi rešitvami.

Kako hitro in enostavno izdelati tak matematični model ter se tudi naučiti uporabiti tovrstna orodja za hitrejše in zanesljive odločitve, podkrepljeno s podatki in razumevanjem njihove kakovosti pridobite na praktično naravnanem izobraževanju Prave POSLOVNE ODLOČITVE s pomočjo MATEMATIČNIH MODELOV

Avtor:
dr. Drago Bokal

V naslednjih člankih bodo predstavljeni še matematični modeli:

  • Model usklajevanja interesov:
    Vključiti eksperta, kupiti tehnologijo, ali razviti novo rešitev?
  • Matematični model:
    V kakšnih ekipah se je smiselno pogovarjati o zanosu? Zanos v delovnih ekipah.

Ne spreglejte:

Prave POSLOVNE ODLOČITVE s pomočjo MATEMATIČNIH MODELOV – Kako s čim manj viri doseči čim več?!

Organizacijski design za FIT ORGANIZACIJO – Kako oblikovati FIT organizacijo za poslovni uspeh in zadovoljne ljudi | Učinkovita orodja, da spremembe v praksi v resnici zaživijo

Management PRODAJNIH ODDELKOV – odličnost, učinkovita organizacija in vodenje za uspeh – Spoznajte ključne dejavnike in orodja za merjenje uspešnosti ter hkrati tudi zadovoljstva strank

Management RAZVOJNIH oddelkov – Management razvojnih skupin in oddelkov ima v primerjavi z drugimi skupinami kar nekaj posebnosti, ki zahtevajo drugačen pristop k delu.

PRODUKTNI MANAGEMENT – sodobni pristopi pri upravljanju produktov ali storitev – Vse od A do Ž za konkurenčno prednost na trgu