Konkurenca na globalnem trgu je vse večja. Podjetja so za svoj obstanek prisiljena čim bolj učinkovito in uspešno odgovarjati na izzive časa. Pri tem je za podjetje bistveno, da pravočasno zaznava spremembe v okolju in v njih prepoznava tržne priložnosti. Ključne so odločitve kako pravočasno uvajati prave ideje ter hkrati v življenjskem ciklu produkta oz. storitve skrbeti za njegov razvoj oz. »izumrtje«. Strategija razvoja na nivoju produktov oz. storitev in poslovanja mora biti v skladu z vizijo in strategijo podjetja.
Pravilno zasnovani produktni management v podjetju se kaže v rasti prihodkov, ohranjanju in rasti tržnega deleža ter razvojno-tehnološki sposobnosti podjetja. Ključni pokazatelj pa je delež prihodkov iz novih (inovativnih) produktov oz. storitev upoštevajoč vse produkte oz. storitve, ki jih podjetje že ima.
Pravi produktni manager je kombinacija ciljno usmerjenega posameznika, ki želi stalno zagotavljati rast s poglobljenim vpogledom v tehnologijo ter močno empatijo do uporabnikov in strank.
Produktni management združuje vse komponente za zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu – tako na makro nivoju (npr. pozicioniranje v panogi, širjenje sposobnosti in zmožnosti podjetja, nevtraliziranje konkurentov), kot tudi na mikro nivoju (vpetost v proces razvoja produktov oz. storitev, izvajanje programov stroškovnega re-inženiringa, … ).
Produktni management, ki združuje na strateškem in operativnem nivoju vsa potrebna tržna, ekonomska ter tehnična znanja zagotovo ob učinkovitem izvajanju prispeva k rasti podjetja in dobička.
Na enodnevni, praktično naravnani delavnici se boste naučili:
- kakšna je sodobna usmerjenost produktnega managementa,
- kako upravljati življenjski cikel produkta ali storitve,
- kakšne so strategije upravljanja produktov ali storitev,
- kako izboljšati pretok informacij skozi proces načrtovanja novih produktov ali storitev,
- kako skrajšati čas razvoja novega produkta ali storitve,
- kako izbrati prave ideje pri upravljanju sprememb produkta ali storitve,
- kako zasnovati uspešen produkt ali storitev na trgu.
Program
Življenjski cikel in uspešnost produktov ali storitev
Vpliv na produktne ali storitvene cilje, ceno in trženjsko strategijo
Ključni dogodki: predaja na trg, upravljanje produkta ali storitve in zaključek prodaje
Uporabniška izkušnja in načrt razvoja
Stik s stranko in oblikovanje izkušnje
VOC (Voice of Customer) in tehnike priotiziranja in potrjevanja rešitev
Upravljanje „back-loga“ in metode upravljanja razvoja produktov ali storitev (Kanban, DMADOV, SCRUM)
Izbor ključnega poslovnega modela
Analiza konkurence in pozicioniranje produkta ali storitve
Delavnica bo izvedena na praktičnem primeru.
Morda vas zanima tudi:
- Business Case Study
- Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
- Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking
- Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
- STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
- Management RAZVOJNIH oddelkov
- Akademija PROJEKTNEGA managementa – sistematično usposabljanje projektnih managerjev
Predavatelj
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Lokacija
Agencija POTI
Stegne 7, 1000 Ljubljana
Pokaži na zemljevidu >
Dodatne ugodnosti
Zgodnje prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!