PRODUKTNI MANAGEMENT – sodobni pristopi pri upravljanju produktov ali storitev

Vse od A do Ž za konkurenčno prednost na trgu

Delujete v podjetju, kjer je konkurenca vse večja in vse hitrejša? Imate občutek, da težko učinkovito in uspešno odgovorjate na izzive časa in okolja? Se vam zazdeva, da nikoli ne pridete na zeleno vejo? Se vedno soočate z izivi kaj je potrebno nujno opraviti, da boste lahko pravočasno izkoristili tržne priložnosti?

TERMIN: 29. 9. 2025 (od 12. do 17.30 ure)

Ključne pri upravljanju produktov oz. storitev so odločitve kako pravočasno uvajati prave ideje s pravo vizijo ter hkrati v življenjskem ciklu produkta oz. storitve skrbeti za njegov uspešen in stalen razvoj.

Pravilno zasnovani produktni management v podjetju omogoča agilen razvoj produktov oz. storitev ter se kaže v uspehu podjetja, v rasti prihodkov, ohranjanju in rasti tržnega deleža ter v razvojno-tehnološki sposobnosti podjetja, da razvija produkte oz. storitve v stalnem ciklu ter s tem ohranja konkurenčno prednost.

Največje izzive, ki jih zaznavanmo s strani produktnih managerjev na naših izobraževanjih so:

  • Kakšne oblike organizacije produktnega upravljanja obstajajo?
  • Kaj je produkt oz. storitev?
  • Kje so meje med različnimi vlogami v podjetju z vidika produktnega upravljanja?
  • Kako prioritizirati razvoj produktov?
  • Kakšne so vsebine dela produktnih vodij?
  • Kako zagotoviti stalen tempo razvoja?
  • Kako postati bolj agilen?

To praktično naravnano izobraževanje vam nudi enostaven vodič, ki vam bo omogočil vpogled kaj bi lahko bil moderni produktni manager. Predavatelj verjame, da je produktni manager kombinacija podjetniško usmerjenega posameznika, ki želi zagotavljati stalno rast strank in tržnega deleža s poglobljenim vpogledom v tehnologijo ter močno empatijo do uporabnikov in strank.

Na praktično naravnanem izobraževanju se boste naučili:

  • kaj je in kaj ni moderno produktno upravljanje,
  • ali obstaja prava organizacija produktnega upravljanja,
  • kako postaviti vizijo razvoja produkta oz. storitve,
  • kako zasnovati in validirati uspešen produkt oz. storitev,
  • kako in s katerimi orodji zagotoviti agilen proces upravljanja produktov oz. storitev,
  • kako skrajšati čas razvoja produkta oz. storitve,
  • kako izbrati prave ideje pri upravljanju produkta oz. storitve,
  • kako zasnovati uspešen produkt oz. storitev na trgu,
  • kako upravljati portfelj produktov oz. storitev.

Program

  • Vizija in upravljanje produkta oz. storitve
  • Življenski cikel in uspešnost produktov oz. storitev
  • Analiza konkurence in kako zagotoviti razlikovanje produkta oz. storitve
  • Produktni vodja – kaj je in kaj ni
  • Agilni produktni razvoj
  • Uporabniška izkušnja in plan razvoja
  • Stik s stranko in oblikovanje izkušnje
  • Tehnike priotiriziranja
  • Tehnike potrjevanja rešitev
  • Upravljanje produktnega „backloga“
  • Metode upravljanja razvoja produktov oz. storitev (Design Thinking, Lean UX, CX)
  • Metode upravljanja portfelja produktov oz. storitev

Produktni management združuje na strateškem in operativnem nivoju vsa potrebna tržna, ekonomska ter tehnična znanja, da lahko ob učinkovitem izvajanju prispeva k rasti podjetja in dobička. Na nivoju vizije podjetja se zahteva skladnost strategije razvoja na nivoju izdelkov oz. storitev in operativnega poslovanja. Produktni management združuje vse kompetence za zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu – tako na strateškem nivoju (npr. pozicioniranje v panogi, širjenje sposobnosti in zmožnosti podjetja, nevtraliziranje konkurentov), kot tudi na taktičnem nivoju (vpetost v proces razvoja izdelkov, izvajanje programov stroškovnega re-inženiringa, itd.).

Predavatelj

mag. Gašper Prevodnik, ekonomist in magister informacijskih znanosti
Projektni in produktni manager, ki deluje v finančnem sektorju v globalnem mednarodnem okolju, trenutno kot regijski CX & BPM vodja v zavarovalnici in je odgovoren za implementacijo rešitev povezanih z zagotavljanjem lojalnosti in zadovoljstva strank. Dnevno spoznava izzive učinkovitega upravljanja produktov oz. storitev in z njimi povezanih procesov v kompleksnem okolju izpostavljenem konkurenci in ostalim zunanjim spremembam.
V industriji je vodil številne projekte razvoja novih izdelkov oz. storitev, re-inženiringa izdelkov, storitev in poslovnih procesov ter transformacij poslovnih modelov podjetji in ima tako bogate praktične izkušnje na področju razvoja, produktnega marketinga, vzpostavljanja distribucijskih kanalov in upravljanja življenjskih ciklov. Ukvarja se tudi z implementacijo lean rešitev v storitvenem sektorju.  Njegovo poklicno in akademsko pot je oblikovala panoga, kjer se zahteva neprestano preverjanje znanja in rast podjetja v konkurenčnem okolju.

Kotizacija

258,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 314,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Zgodnje prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!