Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

Sodobni pristopi k reševanju konfliktov

Kljub temu, da se zavedamo dejstva, da smo si ljudje med seboj različni, mnogokrat ne razumemo, zakaj je nekdo drug odreagiral popolnoma drugače, kot bi v isti situaciji odreagirali sami.

Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. Za delo s težavnimi strankami in reševanje situacij z njimi, čeprav jih je manj, pa porabimo veliko več časa in energije. Nekateri ljudje so že karakterno težavni in jih ne moremo spreminjati, lahko pa omilimo njihov odziv (reakcije) s pravilnim komunikacijskim pristopom.

TERMIN: 14. 12. 2021 (od 9:00 do 15:30)

Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.

Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana. Pravilni pristop pomeni osredotočiti se na strankino težavo in ne na lastne občutke.

Na praktično naravnani delavnici se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami.

Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne težave udeležencev. Zato bo predavatelj že na začetku delavnice našel povezavo med cilji udeležencev in temu primerno prilagodil tudi fokus delavnice.

Program

Ista situacija, različni pogledi sogovornikov

Kaj vpliva na to, da imamo ljudje različne poglede na eno in isto situacijo?

Kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank?

Meje odnosa v komunikaciji

Kaj narediti oz. kako reagirati, ko sogovornik prekorači mejo odnosa?

Zakaj je dobro imeti pravila?

Kaj narediti oz. kako reagirati, ko nekdo prekorači pravila?

Vodenje pogovora oz. komunikacije z vprašanji

Priprava na ugovore / izgovore in kako jih uporabiti v komunikaciji

Reklamacije: kako biti umirjen, ko se stranka vede nespoštljivo

Komunikacija po telefonu: na kaj je potrebno biti še posebno pozoren

Komunikacija v prodajnem procesu – 5 faz: analiza potreb, priprava ponudbe, predstavitev ponudbe, ugovori in izgovori strank – reklamacije)

Predavatelj

Mag. Peter Babarović

je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju”. Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 20 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Aikida ter več kot 5 let kot učitelj in vaditelj veščine Systema. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.

Angažiralo ga je že preko 300 slovenskih podjetij, dve leti je deloval tudi kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje in komuniciranje, Optimalna izraba in organizacija časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, in organiziranosti dela. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.

Kotizacija

208,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!