Metoda Design Thinking

Učinkovita metoda za kreativne ljudi in dvig inovativnosti

Kreativec je oz. postane nekdo, ki osvoji naslednja spoznanja in znanja:

  • »Dovolim si biti ustvarjalen in inovativen. Hočem videti in narediti stvari drugače kot drugi.«
  • »Razumem, da šele velika količina idej pripelje do briljantne ideje in da čeprav je vsaj 50 % vseh idej neumnih, to še ne pomeni, da so destruktivne – pogosto namreč sprožijo nove zamisli.
  • »Upam si povedati, česa sem se spomnil. Ni me strah kritik saj vem, da običajno kritizirajo tisti, ki sami nimajo idej ali pa so ljubosumni, ker so njihove zamisli površinske.«
  • »Vem, da je potrebno ideje deliti z drugimi, saj le tako uvidimo kako naše zamisli učinkujejo na okolje. Pri tem je ključno spoznanje in sprejemanje, da je vsaka kritika, pa če je še kako boleča, namig, da z našo idejo ni vse tako kot si mislimo sami.
  • »Četudi nimam vselej idej in zamisli, si pomagam s tehnikami in orodji, ki iz mene izvabijo rešitve, o katerih prej nisem niti sanjal.«
  • »Če želim priti do spoznanj o lastni kreativnosti in če želim spoznati orodja, ki dajejo ustvarjalnosti in inovativnosti krila, potem se moram udeležiti delavnice »Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking | Kako inovativnost in kreativnost kapitalizirati? Kako dvigniti inovativni in ustvarjalni IQ?« ?

Design Thinking je metoda, je način razmišljanja in je pot. Pomeni sodoben pogled na inoviranje, razvoj storitev, produktov in predstavlja prednost pred konkurenco. Temelji na kreativnosti in preudarnosti. Poudarek je na spreminjanju in nadgradnji uporabniške izkušnje. Z njo ustvarjamo nove vrednosti za uporabnika. Ker prenekateri izdelki in storitve nastajajo na podlagi nepreverjenih predpostavk, je Design Thinking pristop še toliko bolj pomemben, da se k inoviranju pristopi s pomočjo preverjanja in da se deluje hitro in učinkovito saj je napredek iz dneva v dan večji in konkurenca vse silovitejša.

Ustvarjalnost s pomočjo Design Thinking-a generira uporabne rešitve. Uporabne rešitve generirajo dolgoročno stabilnost. Dolgoročna stabilnost generira uspeh. Uspeh generira optimizem. Optimizem generira srečo in zadovoljstvo.

Avtor:
dr. Andrej Pompe

Ne spreglejte tudi odličnih delavnic:

PRODUKTNI MANAGEMENT – sodobni pristopi pri upravljanju produktov ali storitev | Vse od A do Ž za konkurenčno prednost na trgu

Management RAZVOJNIH oddelkov | Management razvojnih skupin in oddelkov ima v primerjavi z drugimi skupinami kar nekaj posebnosti, ki zahtevajo drugačen pristop k delu

STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb | Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?!

Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX – Customer Experience) – kako zagotoviti odlične izkušnje | Razvoj in implementacija celovite izkušnje stranke