Vabljeni na odlično praktično delavnico Tečaj KREATIVNEGA PISANJA poslovnih dopisov in sporočil – odločilnih 5 sekund za vzbuditev zanimanja in posledično akcije. Več informacij in termin seminarja najdete tukaj.
V sodobnem poslovnem svetu je prepričljivo pisanje prodajnih besedil izjemno pomembno. Pisanje je nadomestilo pogovora v živo. Če veste, kako napisati prepričljivo prodajno besedilo, lažje ustvarite zaupanje s strani bralca in ga spodbudite do stika z vami. Dobro prodajno besedilo, ki upošteva psihološke značilnosti bralca, stranko pripravi do tega, da svoj denar z zamenja za vaš izdelek ali storitev.
Ali veste, zakaj vas nekatera besedila zlahka prepričajo, večina drugih pa nima nobenega učinka? Skrivnost prepričljivih prodajnih besedil je sledeča:
- Besedilo ne prodaja temveč rešuje težave stranke.
- Besedilo opisuje bralca in ne izdelek.
- V besedilu so izpostavljeni problemi stranke.
- Prodajno besedilo je zapisan pogovor med piscem in bralcem.
- Besedilo ustvarja harmonijo med piscem in bralcem.
Zakaj je izjemno pomembno, da se naučite pisati prepričljiva prodajna besedila?
Ker je bralec izjemno selektiven.
Ker bralcu vsakih 30 sekund koncentracija upade.
Ker se, glede na raziskave, bralec običajno že po 14 besedah odloči, ali bral dalje ali ne.
Odgovorite na naslednja vprašanja:
- Ali z obstoječimi prodajnimi pismi, vabili in letaki ne dosegate želenih poslovnih rezultatov?
- Želite napisati učinkovito prodajno besedilo, vendar ne veste, kako se tega lotiti?
- Bi radi v sebi prebudili speči kreativni potencial ter z njegovo uporabo pometli s konkurenco?
Če ste prikimali na eno ali več od zgornjih vprašanj, potem ste na pravi poti k rešitvi – ne spreglejte odlične praktične delavnice Tečaj KREATIVNEGA PISANJA poslovnih dopisov in sporočil – odločilnih 5 sekund za vzbuditev zanimanja in posledično akcije.
Avtorica: mag. Maja Novak