Ali veste, koliko strank izgubite vsak dan zaradi neprepričljivih prodajnih besedil?

Vsako jutro precej rutinsko, v upanju, da me tokrat vendarle kaj zdrami, odprem svoj e-nabiralnik in … berem. Med izmeničnim zehanjem in srebanjem kave se običajno prebijem čez nekaj deset neprepričljivih e-naslovov. Da vam že v prvih nekaj sekundah popolnoma ne upade pozornost za branje, vam jih tokrat serviram samo za ščepec:

  • »Vabilo«;
  • »12 % vrednosti nakupa vrnemo na kartico«;
  • »Sladek popust«;
  • »Zadenite 150 EUR«,…

Vas je kateri od naštetih e-naslov prepričal, da bi dejansko odprli e-pošto? Mene ni. Ali veste, kakšen mora biti naslov prodajnega sporočila, da prejemnika pripravite do branja? Zakaj je to pomembno? Ker je branje pogosto uvod v nakup. Učinkovito pisanje je namreč zelo povezano s prodajo. Če ne znamo nastaviti učinkovitega naslova, je velika verjetnost, da bomo zaznali slab odziv. Slab odziv pa slabo vpliva na prodajne rezultate.

Analizirajmo 3 naslove in skupaj sestavimo najbolj učinkovitega!

Pa vzemimo primer, s katerim se lahko poistoveti vsak od nas. Vsi smo namreč nekoč obiskovali osnovno šolo in mnogi od nas svojih osnovnošolskih prijateljev že dolgo nismo videli.

Denimo, da nameravate ob dvajseti obletnici valete napisati vabilo za srečanje s sošolci iz osnovne šole. Vabilo nameravate poslati preko e-maila. Ker sošolcev že dolgo niste videli, si zelo želite, da se jih na povabilo za srečanje odzove čim več. Kako se lotite naslova? Sestavimo ga skupaj! Tukaj …

Avtorica: mag. Maja Novak