Metode uspešnih pogajanj

Razumevanje in uporaba pogajalske moči – vaš ključ do uspeha

  • Ali se na pogajanja pripravljate in jih načrtujete vnaprej?
  • Ali se potegujete za zmago ali raje uporabljate pristop daj-dam?
  • Znate prisluhniti sogovorniku?
  • Ali v pogovorih dokazujete svoj nadrejeni položaj?
  • Ali se trudite vsak način dokazati svoj prav?
  • Kako se izogibate konfliktom, ko do njih pride?
  • Ali ste nestrpni, ko sogovorniki potrebujejo čas za premislek?
  • Ali končujete pogajanja s pozitivnim vtisom?
  • So vam znane metode kako od začetka do konca vi določate smer in potek pogajanja?

TERMIN: 6. 6. 2024 (od 9:00 do 15:30)

Če ste se pri katerem od zgoraj navedenih vprašanj zamislili in se zavedate svojih pomanjkljivosti, je čas, da razmislite o treningu za najboljše pogajalce, kjer se boste naučili kdaj in kaj vse lahko zahtevate, kdaj popuščati, zakaj občasno ne sprejemati kompromisov ter katere so najuspešnejše taktike.

Vabljeni:

  • vsi, ki imate stike s kupci, bodisi neposredno ali posredno,
  • zaposleni iz razvoja, nabave, logistike, prodaje, trženja, …
  • vsi, ki želite izpopolniti svoje znanje in veščine.

Združeno teoretično znanje in praktične izkušnje vam bodo omogočile celovit vpogled v pogajalski proces. Naučili se boste, kako pripraviti učinkovit načrt za pogajanje, kako ustvariti vzajemno koristne rešitve in kako prepoznati ter obvladati konfliktne situacije. Poleg tega boste pridobili vpogled v neverbalno komunikacijo, ki je ključnega pomena pri vzpostavljanju zaupanja in razumevanju sogovornika.

Vemo, da se v današnjem digitalnem svetu pogajanja odvijajo tudi preko virtualnih platform. Kljub temu pa je še vedno zelo pomemben osebni stik in družbene veščine, ki so ključne za uspešna pogajanja »v živo«, kot tudi preko e-pošte, virtualnih platform kot v osebnem stiku.

Če poslujete na nemško govorečem trgu, ne spreglejte delavnice Erfolgreich verhandeln, v primeru, da sodelujete z angleško govorečimi partnerji, pa se lahko udeležite delavnice Successful negotiations.

Odzivi udeležencev iz preteklih izvedb delavnice:

»Super!!! Resnično velika pomoč pri pogajanjih. Stvari, ki se jih na faksu ne naučiš.« (Špela) 

»Dobro predstavljena tema, uporabno stanje.« (Maja) 

»Več takšnih delavnic.« (Goran) 

»Zanimivo, veliko praktičnih izkušenj in primerov, zabavno.« (Rebeka) 

»Dobra izvedba, dobra vsebina in primeri.« (Urška)

Program

Metode pogajanj

  • pomen v osebnem in poslovnem življenju
  • ključni dejavniki uspešnih pogajanj

Izbira pogajalske metode

  • analiza ciljev in okoliščin pogajanj
  • raziskovanje različnih pogajalskih pristopov
  • prilagajanje pogajalskih metod glede na situacijo

Pravilno ravnanje, če nam sogovornik nenehno nasprotuje

  • tehnike za obvladovanje nasprotovanja
  • gradnja pozitivnega odnosa
  • iskanje skupnih točk in vzajemno sprejemljivih rešitev

Več varnosti in gotovosti v kompleksnih situacijah

  • upravljanje z negotovostjo pri pogajanjih
  • hitro prilagajanje in obvladovanje sprememb
  • vzpostavitev in gradnja zaupanja

Vodenje pogovora

  • tehnike vodenja pogovora in ustvarjanje sodelovalnega vzdušja
  • motiviranje sogovornikov za dosego skupnih ciljev
  • uporaba empatije v pogajalskem procesu

Prepričljivost

  • razvoj jasnega in prepričljivega komunikacijskega sloga
  • uporaba argumentacije in logike za podporo stališč
  • pridobivanje soglasja in podpore sogovornikov
  • pravilno postavljanje vprašanj
  • učinkovito zaključevanje pogajanj s pozitivno noto

Prepoznavanje in uporaba govorice telesa

  • pomen neverbalne komunikacije pri pogajanjih
  • prepoznavanje in uporaba neverbalne komunikacije
  • izgradnja zaupanja in vzpostavljanje trdnih odnosov

Razvoj lastnega sloga prezentiranja pri pogajanjih

  • vrste pristopov
  • identifikacija lastnih prednosti oz. močnih točk in edinstvenega sloga
  • Izgradnja prepričljive in profesionalne podobe

Praktične vaje in simulacije

  • uporaba pridobljenega znanja v realnih pogajalskih situacijah

Predavateljica

Monika BračikaMonika Bračika
se je rodila in odrasla v Nemčiji, svojo poslovno kariero pa je gradila po vsem svetu, tako na področju prodaje kot tudi nabave. Poslovna potovanja in pogajanja so njen vsakdanjik že 25 let in tako si je pridobila globok vpogled v različne poslovne kulture, prakse in izzive, s katerimi se srečujejo podjetja v različnih delih sveta, od Evrope, do Azije, S. in J. Amerike, Arabskega sveta, … Kot energična in karizmatična predavateljica svoje znanje in izkušnje z veseljem in brez zadržkov deli z udeleženci izobraževanj. Njena izobraževanja so polna primerov iz poslovne prakse v mednarodnih okoljih, ki jih dopolnjuje s številnimi interaktivnimi vajami, ki udeležencem omogočajo, da osvojene tehnike in veščine takoj prenesejo v svojo prakso.

Kotizacija

208,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!