Spoznajte razloge, zakaj nekdo svoje delo opravlja odlično, vendar je količina opravljenega dela premajhna
In trčimo ob perfekcionizem, ki še danes velikokrat velja za pozitivno lastnost. Pa ni, ker smo zaradi pretiranega perfekcionizma celo manj učinkoviti.
Tak način delovanja vodi tudi v izgorelost. Vse to pa vpliva in povzroči celo slabše opravljanje delovnih zadolžitev. Veliko ljudi ima visoka merila, zaradi strahu pred neuspehom in (samo)kritičnim razvrednotenjem pa tudi togo vztrajajo pri doseganju ciljev.
Kako torej doseči, da bomo pri delu sproščeni, da bomo znali ne glede na zahtevnost razmejevati in usklajevati delovne zadolžitve?
Kako voditi osebo, ki je pretirano nagnjena k perfekcionizmu?
Delavnico priporočamo:
Vsem, ki vam je izziv vaš perfekcionizem transformirati v višjo produktivnost, odličnost in dolgoročno uspešnost pri vašem delu.
Vsebina delavnice pa je seveda dobrodošla tudi za vse vodje, strokovnjake na svojih področjih in za zaposlene v kadrovskih službah, da lahko pomagate odpravljati pretirani perfekcionizem pri zaposlenih v podjetju ali organizaciji. Priporočljiva tudi za tiste, ki se pri delu srečujete z zunanjimi strankami.
Dodana vrednost delavnice:
Samoocenjevalni testi, ki vam bodo pokazali kakšen tip osebnosti ste, ali znate postavljati meje, kdo je nagnjen k perfekcionizmu, test ugotavljanja stresa.
Program
Zakaj težimo k odličnosti in kako se to odraža pri delu:
- Kje so skrivajo razlogi, da smo danes večji perfekcionisti kot smo bili nekoč?
- Kako doseči, da si bomo zastavili visoke, vendar stvarne cilje?
- Zakaj nam pretirano visoka merila onemogočajo doseganje ciljev?
- Ali obstajajo razlike v generacijah, glede perfekcionizma?
- Kako utišati notranjega kritika?
- Lestvica značilnosti, po katerih lahko prepoznamo deloholika.
- Prednostne lastnosti oseb, ki težijo k nenehni odličnosti.
Vplivi in posledice (pretiranega) perfekcionizma na človeka ter njegovo okolico
- Perfekcionizem kot ovira produktivnosti in spodbujevalec slabe volje.
- Kako se previsoka merila, previsoka zahtevnost do samega sebe, prenaša tudi na druge ljudi?
- Kako hitro okrevati po neuspehu?
- Kako sprejemati kritiko, kako jo sporočati, kako reševati konflikte?
- Kako komunicirati z različnimi strankami?
- Kateri tip osebnosti sem in kateri tip osebnosti si prizadeva k nenehni odličnosti?
- Kaj je stoicizem in kako nam pomaga pri doseganju ciljev?
- Kaj je NLP in kako nam metoda pomaga pri reprogramiranju lastnih možganov?
Morda vas zanima tudi:
- Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking
- TOK PRODUKTIVNOSTI I 6 stebrov učinkovitosti in osredotočenosti pri delu
- Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
- Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
- Tehnike aktivnega POSLUŠANJA za odlično komunikacijo in višjo inovativnost
- Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
- V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
Predavateljica
Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih., NLP praktik, NLP mojster
V času študija psihologije se je usmerila v področje marketinga in odnosov z javnostmi. Prav smer študija jo je »zapeljala« v kadrovske vode. Kot odgovorna za kadrovsko, pravno in splošno področje, je delovala v različnih panogah, z do 1700 zaposlenimi (Semenarna Ljubljana, Alpina, Steklarna Rogaška). V vlogi delodajalca je kot član GZS-ja, TZS, Združenja delodajalcev sodelovala pri spreminjanju razne delovnopravne zakonodaje, spreminjanju poklicnih standardov. Bila je predsednica komisije za izobraževanje pri Združenju za tekstilno in usnjarsko dejavnost, ter pri Združenju za trgovinsko dejavnost. Je član Društva za kadrovsko dejavnost in Združenja nadzornikov Slovenije. Zadnjih pet let je bila zaposlena na Javnem skladu RS za razvoj kadrov in štipendije na programih usposabljanja in izobraževanja zaposlenih, kompetenčnih centrov, vseživljenjske karierne orientacije. Piše, svetuje in predava iz področja razvoja kadrov, delovnopravnega področja, pisanja internih aktov in pravilnikov, plačnih sistemov in sodobnih načinov vodenja, nagrajevanja in motiviranja, tudi kako pridobivati EU sredstva. Zadnje čase veliko predava na temo trendi dela bodočnosti, kompetence bodočnosti, kako motivirati generacijsko mešane time.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Lokacija
Agencija POTI
Stegne 7, 1000 Ljubljana
Pokaži na zemljevidu >
Dodatne ugodnosti
Zgodnje prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!