Zmanjšajte PERFEKCIONIZEM, zvišajte PRODUKTIVNOST

Spoznajte razloge, zakaj nekdo svoje delo opravlja odlično, vendar je količina opravljenega dela premajhna

Res je, da se načini dela spreminjajo in da se od zaposlenih zahteva delati prave stvari na pravni način, delati učinkovito. Pri tem nam je tehnologija v veliko pomoč, po drugi strani pa raziskave kažejo, da se nam produktivnost celo zmanjšuje zaradi raznih motilcev, ki se nam prikradejo v času izvajanja aktivnosti. Produktivnost se nam zmanjšuje tudi zato, ker delujemo na način, da mora biti delo opravljeno odlično, ko je dobro samo popolno.

TERMIN: 16. 1. 2025 (od 9:00 do 14:00)

In trčimo ob perfekcionizem, ki še danes velikokrat velja za pozitivno lastnost. Pa ni, ker smo zaradi pretiranega perfekcionizma celo manj učinkoviti.

Tak način delovanja vodi tudi v izgorelost. Vse to pa vpliva in povzroči celo slabše opravljanje delovnih zadolžitev. Veliko ljudi ima visoka merila, zaradi strahu pred neuspehom in (samo)kritičnim razvrednotenjem pa tudi togo vztrajajo pri doseganju ciljev.

Kako torej doseči, da bomo pri delu sproščeni, da bomo znali ne glede na zahtevnost razmejevati in usklajevati delovne zadolžitve?

Kako voditi osebo, ki je pretirano nagnjena k perfekcionizmu?

Delavnico priporočamo:

Vsem, ki vam je izziv vaš perfekcionizem transformirati v višjo produktivnost, odličnost in dolgoročno uspešnost pri vašem delu.
Vsebina delavnice pa je seveda dobrodošla tudi za vse vodje, strokovnjake na svojih področjih in za zaposlene v kadrovskih službah, da lahko pomagate odpravljati pretirani perfekcionizem pri zaposlenih v podjetju ali organizaciji. Priporočljiva tudi za tiste, ki se pri delu srečujete z zunanjimi strankami.

Dodana vrednost delavnice:

Samoocenjevalni testi, ki vam bodo pokazali kakšen tip osebnosti ste, ali znate postavljati meje, kdo je nagnjen k perfekcionizmu, test ugotavljanja stresa.

Program

Zakaj težimo k odličnosti in kako se to odraža pri delu:

  • Kje so skrivajo razlogi, da smo danes večji perfekcionisti kot smo bili nekoč?
  • Kako doseči, da si bomo zastavili visoke, vendar stvarne cilje?
  • Zakaj nam pretirano visoka merila onemogočajo doseganje ciljev?
  • Ali obstajajo razlike v generacijah, glede perfekcionizma?
  • Kako utišati notranjega kritika?
  • Lestvica značilnosti, po katerih lahko prepoznamo deloholika.
  • Prednostne lastnosti oseb, ki težijo k nenehni odličnosti.

Vplivi in posledice (pretiranega) perfekcionizma na človeka ter njegovo okolico

  • Perfekcionizem kot ovira produktivnosti in spodbujevalec slabe volje.
  • Kako se previsoka merila, previsoka zahtevnost do samega sebe, prenaša tudi na druge ljudi?
  • Kako hitro okrevati po neuspehu?
  • Kako sprejemati kritiko, kako jo sporočati, kako reševati konflikte?
  • Kako komunicirati z različnimi strankami?
  • Kateri tip osebnosti sem in kateri tip osebnosti si prizadeva k nenehni odličnosti?
  • Kaj je stoicizem in kako nam pomaga pri doseganju ciljev?
  • Kaj je NLP in kako nam metoda pomaga pri reprogramiranju lastnih možganov?

Nives Fortunat ŠirceljPredavateljica

Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih., NLP praktik, NLP mojster

V času študija psihologije se je usmerila v področje marketinga in odnosov z javnostmi. Prav smer študija jo je »zapeljala« v kadrovske vode. Kot odgovorna za kadrovsko, pravno in splošno področje, je delovala v različnih panogah, z do 1700 zaposlenimi (Semenarna Ljubljana, Alpina, Steklarna Rogaška). V vlogi delodajalca je kot član GZS-ja, TZS, Združenja delodajalcev sodelovala pri spreminjanju razne delovnopravne zakonodaje, spreminjanju poklicnih standardov. Bila je predsednica komisije za izobraževanje pri Združenju za tekstilno in usnjarsko dejavnost, ter pri Združenju za trgovinsko dejavnost. Je član Društva za kadrovsko dejavnost in Združenja nadzornikov Slovenije. Zadnjih pet let je bila zaposlena na Javnem skladu RS za razvoj kadrov in štipendije na programih usposabljanja in izobraževanja zaposlenih, kompetenčnih centrov, vseživljenjske karierne orientacije. Piše, svetuje in predava iz področja razvoja kadrov, delovnopravnega področja, pisanja internih aktov in pravilnikov, plačnih sistemov in sodobnih načinov vodenja, nagrajevanja in motiviranja, tudi kako pridobivati EU sredstva. Zadnje čase veliko predava na temo trendi dela bodočnosti, kompetence bodočnosti, kako motivirati generacijsko mešane time.

 

Kotizacija

208,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Dodatne ugodnosti

Zgodnje prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!