Kaj narediti, ko se finančna nagrada ne izplača?

…..in kaj narediti, ko klasično motiviranje zaposlenih nima učinka?

Velikokrat se v podjetjih ne zavedajo, da z izplačevanjem nepremišljenih nagrad dobesedno aktiviramo bombo, ki podjetju lahko naredi veliko škode. Učinek je z izplačevanjem neustreznih nagrad ravno nasproten, kot smo si zamislili. Dejstvo namreč je, da so tudi naši zaposleni »samo« naši kupci. In tako kot v prodaji, je tudi pri motiviranju zaposlenih modro upoštevati klasične prodajne tehnike. Kaj kupcu nuditi, da nas bo le-ta slišal in tudi uslišal.

Kadroviki in vodje morajo vedeti kaj si zaposleni želi, kaj zaposleni pričakuje od njih, kakšen je po karakterju, kaj bi ga motiviralo, da bi bil pri delu čim bolj samostojen in učinkovit. Pri tem je potrebno upoštevati tudi različnost potreb posamezne generacije zaposlenih. Starejše motivira nekaj drugega kot mlajše, samske nekaj drugega kot poročene. Individualna obravnava »kupcev« je pomembna tako v prodaji, kot pri naših zaposlenih.

Možgani naših zaposlenih in vseh nas, se kar naprej spopadajo z ocenjevanjem različnih spodbud. Te spodbude so lahko notranje ali zunanje. Vendar bo samo dovolj močna spodbuda izzvala akcijo. Vprašanje seveda je, katera spodbuda deluje pri določenem posamezniku.

Če vas zanima, kako zbuditi velikana v vaših zaposlenih, in kako ga nato nagrajevati, vas vabimo na delavnico, kjer boste izvedeli prav to:

(Ne)finančno nagrajevanje – učinkovito motiviranje zaposlenih.