Umetnost učinkovite komunikacije je v tem, da sogovornika prepričamo z njegovimi lastnimi argumenti, ne pa z vašimi. To pa lahko dosežete s pravilnim postavljanjem vprašanj.
Pomembno pa je, da najprej sebi zastavimo 50 ključnih vprašanj:
1. Kaj mi je pomembno? Kaj je tisto, kar me zares motivira?
2. Kaj me dela srečnega?
3. Ali sem ljubljen?
4. Ali imam lahko rad ljudi, ki me “še” ne marajo?
5. Ali sem obkrožen z ljudmi, za katere mi je mar?
6. Ali sem materialističen? Kaj je pomembno?
7. Kaj jemljem kot, da je samo po sebi umevno?
8. Kdo je odvisen od mene?
9. Ali mi ljudje okoli mene pomagajo ali me prizadenejo?
10. Kako želim, da se me spomnijo, ko bo vsega tega konec?
11. Kaj pričakujem ali si želim od današnjega dne?
12. Kako dobro poznam samega sebe, moje prednosti, slabosti in čudaštva?
13. Ali sem dovolj egoističen, da iščem svoje interese?
14. Ali sem sposoben uživati in opazim, da me razveseljujejo tudi majhne stvari?
15. Katere nove stvari se želim naučiti? Ali sem pripravljen sprejeti to pot?
16. Ali opazim in izkoristim nove priložnosti, ki se mi ponujajo, pa četudi izgledajo, da so malo strašljive?
17. Kaj moram dokazati?
18. Katere zmage sem imel v življenju ta teden?
19. S katerimi izzivi se trenutno soočam?
20. Kako zadovoljen sem s svojim življenjem / delom / odnosi?
21. …
Nadaljevanje vprašanj dobite v priročniku, kjer so tudi primeri uporabe v različnih situacijah v katerih se lahko kot vodja znajdete. V priročniku boste dobili tudi informacijo v katerih situacijah uporabiti katere vrste vprašanj in na kakšen način. Priročnik lahko dobite tukaj.